کرایه ون دربستی در تهران

ایا تا به حال برایتان پیش امده که قصد سفر به نقطه ای از شهر یا کشور داشته باشید اما یا وسیله نقلیه نداشته باشید و یا به هر دلیلی نمیخواهید وسیله نقلیه خودتان را به سفر ببرید.این موضوع تنها به سفر ها ختم نمی شود.این فعالیت ها می تواند مربوط به رفتن به سمینار های علمی و یا اردو های گردشگری و یا علمی نیز می باشد.اما ایا تا به حال به فکر اجاره کردن ون به سرتان زده است؟اگر این فکر به سرتان زده است قطعا به دنبال مرکزی گشته اید که در حوزه اجاره ون فعالیت داشته باشد اما شما بهتر از هر کس دیگری می دانید که این کار ، تامری بسیار سخت است و اصولا پیدا کردن چنین مراکزی در سطح شهر کار سختی است.پس قطعا به دنبال چنین مراکزی در فضای اینترنتی و وبسایت ها گشته اید.برخی از این وبسایت ها صرفا به شماره تلفنی که درون آن قرار  داده اند.مجموعه اجاره ون ون رنتال با ارائه خدمات رزرو انلاین انواع ون های موجود در بازار ایران در خدمات مشتریان گرامی می باشد.

تخصصی ترین مرکز اجاره ون دربستی در تهران و کرج به همه جای ایران

مجموعه ون رنتال در سال 1389 با هدف ارائه خدمات کرایه ون و میدل باس ها برای هم شهریان تهرانی و کرجی به هر مقصدی از کشورمان می باشد.

مجموعه ون رنتال با ارائه خدمات اجاره ون در انواع بسیار گوناگون در خصوص سرویس های مختلف شروع فعالیت خود را در تهران آغاز نمود و به علت بازخورد و درخواست های مداوم از سوی مشتریان محترم کرجی با اضافه کردن چندین خودرو مجهز دیگر حوزه فعالیت خود را تا این شهر نیز گسترش داد.

خدمات این مجموعه شامل ارائه انواع ون اجاره ای با گنجایش 10 الی 14 نفر در خصوص تمامی سرویس های ون دربستی درون شهری و برون شهری می باشد.اجاره ون در انواع گردشگری، تشریفاتی، فرودگاهی و دربستی از مبدا تهران و کرج به سراسر کشور را فقط ببا ون رنتال تجربه نمایید.مجموعه ون رنتال امروزه با بیش از 100 ون اجاره ای در انواع و اقسام کاربری های مختلف آن در خدمت شما عزیزان متقاضی اجاره ون می باشد.این ون ها شامل ون هایی لوکس برای مراسمات تشریفاتی ، ون های مسافرتی برای انواع و اقسام ترانسفر ها و سفر ها و تور های مسافرتی همچنین ون های جهت سمینار های علمی و سفر های سیاحتی با تمامی امکانات می باشد.انواع ون های تویوتا ، هایس ، ون های تاکسی و دلیکا را از مجموعه ون رنتال بخواهید.

کرایه ون و مزیت های آن

امروزه ما با حجمی از مسائل و مشکلات عبورو مرور و ترافیکی رو به رو هستیم.

اگر حتی فقط به عبورو مرور داخل شهر یا منطقه ی زندگی خودتان بسنده کنید هم باز خواهید

دید که معمولا برای رفت و آمدهای داخل شهری انواع اقسام مشکلات عبور مرور دورو بر شماست.

بسیاری ازین محدودیت ها را احتمالا تجربه کرده اید یه به نوعی درگیر آن ها بوده اید.

بسیاری از آن ها را نیز نمیدانید که در بخش های بعدی و مقاله های ما خواهید دید.

چرا ون رنتال

احتمالا برای شما پیش آمده که بخواهید به مسافرت های دست جمعی با خانواده و بستگان خود

بروید اما نتوانید در حین مسیر سفر با یکدیگر معاشرت کنید و با هم از مسیر سفر لذت ببرید.

این موضوع به سفر ها بسط داده نمیشود و آن را میتوان به تمام فعالیت های روزمره که مرتبط با

عبور و مرور با وسائل نقلیه است تعمیم داد.

این موضوع شامل شرکت در مراسمات مختلف با خانواده و بستگان ، رفت و آمد به محل کار ،

گشت و گزار های تفریحی در قالب تور های مسافرتی و رفت و آمد فرزند شما به مدرسه یا کلاس

های دیگر میشود.

این تنها بخشی فعالیت های است که در این قالب میتوان نام برد.

درباره ما

شرکت ون رنتال با سابقه ای درخشان و تیم مجرب و حرفه ای سالهاست برندی نام اشنا در حوزه ی

اجاره ون و سرویس های مربوط به آن بوده و افتخار خدمت رسانی چندین ساله به مشتریان عزیز

و گرامی را دارد.از جمله فعالیت های مجموعه ی ما سرویس های اجاره ون بدون محدودیت مرزی و زمانی ،

اجاره ون فرودگاه ها ، سرویس مدارس و ارگان ها و تور های درون و برون شهری با قیمتی

مناسب میباشد.

اجاره ون توریستی

یکی از خدمات ون رنتال مربوط به افرادی است که برای مسافرت های خود قصد اجاره ون دارند. در این نوع سرویس ها بر اساس نوع درخواست مشتری در خصوص شرایط مسیر و هزینه مورد نظر مشتری متناسب ترین خودرو و راننده به او پیشنهاد می شود. این بخش سرویس های برون مرزی را هم شامل می شود.

اجاره ون فرودگاه

کرایه تاکسی فرودگاه و بخصوص تاکسی فرودگاه امام از پر درخواست ترین خدمات مجموعه اجاره ون محسوب می شود. در این بخش هم با توجه به نوع تشریفاتی یا عادی بودن سرویس خودرو ها رانندگان برای مشتری ارسال می شوند و هزینه سرویس هم بر اساس این دو برآورد می گردد.

اجاره ون تشریفاتی

ون تشریفاتی شامل تمامی خدمات اجاره ون می شود و در صورتی که برای هر نوع سرویسی چه توریستی چه برون شهری و چه فرودگاهی مشتری با توجه به مسافران در خواست سرویس اجاره ون تشریفاتی بدهد، خودرو تشریفاتی با راننده آموزش ( مسلط به چند زبان ) دیده در خصوص امر تشریفات خدمت او ارسال می گردد.

اجاره ون دربستی

منظور از اجاره ون دربستی در اینجا بیشتر سرویس های درون شهری است که شامل اجاره ون 10 ساعته، رزرو سرویس ادارات و کارخانه ها یا جا به جایی افرادی دورن شهر است. ون دربستی برای درون شهر معمولا از 10 ساعته شروع می شود ولی ون رنتال با در نظر گرفتن شرایط مشتری تخفیفاتی برای سرویس های کوتاه مدت هم در نظر گرفته است.

قوانین کرابه خودرو های گروهی

  • اسکان راننده

    تهیه محلی برای اسکان راننده در مواقع مورد نیاز که شامل برخی سرویس ها می شود به عهده مشتری عزیز است.

  • فراهم نمودن غذا برای راننده

    فراهم نمودن غذا در زمان وعده های ناهار و شام هم از مواردی است که به عهده مشتری است.

  • طرح ترافیک

    سرویس های درون شهری ککه در محل طرح ترافیک هستند نیاز به تهیه طرح از سوی مشتری محترم دارند

    اطمینان ما برای اجاره خودرو ها

    در پایان این موضوع را اذعان داریم که کیفیت و اطمینانی که به شما قول می دهیم را باید خودتان مشاهده نمایید و ببینید که تمامی خدمات ما با بهترین کیفیت و بهترین نیرو ها انجام خواهد شد.چرا که شرکت ون رنتال معتقد است که رضایت مشتریان تبلیغات بدون هزینه و لذت بخشی می باشد.در این مقاله سعی داشتیم تا کمی راجع به صنعت اجاره ون صحبت نماییم و با ون رنتال آشنایتان نماییم.امیدواریم از خواندن آن لذت کافی را برده باشید.با وبسایت ون رنتال همراه باشید.

    منبع: ون رنتال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , صندلی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , چادر لمینت , سایبان مغازه , لینک شما در اینجا